irFlag ukFlag
شیراز، چهارراه مصدق، بلوار غدیر، نبش کوچه یک info@nahadehgostar.com ساعات کاری : 8 تا 16:30
تولوریو تی - روت

تولوریو تی - روت

محرک رشد ریشه حاوی عصاره جلبک دریایی، اسید آمینه و عناصر ریزمغذی که رشد ریشه و جذب عناصر غذایی را افزایش می دهد. اگر در ابتدای رشد به صورت ریشه ای استفاده شود سیستم ریشه ای مقاومی ایجاد که قادر به جذب عناصر بیشتر و بازده بالاتر می شود.

تولوریو تی -کلسیم بور

تولوریو تی -کلسیم بور

کلسیم محلول 34/5% بور محلول 3% باعث پیشگیری از کمبود در محصولات و بهبود ذخیره کلسیم در انتهای چرخه زندگی گیاه می شود. کاربرد برگی در طول دوران تشکیل میوه(فروت ست) عقیم شدن گل را کاهش می دهد و استفاده از این کود قبل از برداشت باعث افزایش استحکام میوه در طول برداشت و جا به جایی می شود.

تولوریو تی - تریس روی

تولوریو تی - تریس روی

روی محلول 12% روی کمپلکس شده 12% برطرف کننده کمبود روی با کیفیت بالا و کمپلکس شده با هپتاگلوکونیک اسید. محلول پاشی باعث بهبود گلدهی و تشکیل میوه(فروت ست)، راه اندازی سنتز سریع اکسین و بسیاری از فرایندهای سلولی می شود.

تولوریو تی - سیلیکات پتاسیم

تولوریو تی - سیلیکات پتاسیم

پتاسیم محلول در آب 10% سیلیسیم محلول 23% کود حاوی سیلیسیوم و پتاسیم برای بهبود استحکام ساختار سلولی که باعث استحکام بافت های گیاهی و دیواره سلولی و پایداری و مقاومت محصول و تحمل بیشتر در برابر انواع تنش می شود.

تولوریو تی - مولیبدن

تولوریو تی - مولیبدن

تامین مولیبدن و افزایش سیستم ریشه ای و حفاظت از گیاه در برابر استرس. کاربرد برگی در زمان تشکیل میوه باعث بهبود سنتز اسیدآمینه و رشد متعادل گیاه، تحمل بهتر به استرس های محیطی و بهبود کیفیت میوه می شود.

تولوریو تی - تریس منگنز

تولوریو تی - تریس منگنز

منگنز کمپلکس شده با هپتاگلوکونیک اسید، برطرف کننده کمبود منگنز با کیفیت بالا و کمپلکس شده با هپتاگلوکونیک اسید، در محلولپاشی به آسانی قابل جذب است. سنتز کلروفیل و پروتئین را تحریک می کند و باعث افزایش محصول می شود.

تولوریو تی - مکسی

تولوریو تی - مکسی

ترکیب عناصر ریزمغذی (آهن، روی، منگنز) کلات شده با EDDHA برطرف کننده کمبود آهن، روی و منگنز، به طور موثر کلروز ناشی از کمبود را برطرف می کند. عناصر ریزمغذی موجود در این کود دوام بالایی در خاک دارد.

تولوریو تی - سیتروس

تولوریو تی - سیتروس

ترکیبی از عناصر ریزمغذی (آهن، روی، منگنز) برای مرکبات، کمپلکس شده با لیگنوسولفونات. ریزمغذی های موجود در این کود باعث تحریک سنتز کلروفیل، تحریک رشد درخت و افزایش محصول می شوند.

تولوریو تی - ارتو

تولوریو تی - ارتو

آهن محلول 6% آهن کلاته EDDHA با ایزومر ارتو-ارتو 6% جهت مصرف در خاک، حلالیت بالا، فاقد کلر، این کود حاوی 12/1% سدیم محلول (Na) می باشد، قابل اختلاط با سایر کودها به جز ترکیبات حاوی مس و فلزات سنگین

تولوریو تی-فیلدز

تولوریو تی-فیلدز

آهن محلول 6% آهن کلاته EDDHA با ایزومر ارتو-ارتو 3/5% جهت مصرف در خاک، حلالیت بالا، فاقد کلر، این کود حاوی 3/8% سدیم محلول (Na) می باشد،قابل اختلاط با سایر کودها به جز ترکیبات حاوی مس و فلزات سنگین

تولوریو تی - فر

تولوریو تی - فر

آهن محلول 6% آهن کلاته EDDHA با ایزومر ارتو-ارتو 4/8% جهت مصرف در خاک، حلالیت بالا، فاقد کلر، این کود حاوی 4/9% سدیم محلول (Na) می باشد، قابل اختلاط با سایر کودها به جز ترکیبات حاوی مس و فلزات سنگین