irFlag ukFlag
شیراز، چهارراه مصدق، بلوار غدیر، نبش کوچه یک info@nahadehgostar.com ساعات کاری : 8 تا 16:30
اثربخشی کلپاک روی گیلاس

اثربخشی کلپاک روی گیلاس

کلپاک یک محرک زیستی طبیعی است که از کلپ قهوه ای Ecklonia maxima ، در سواحل غربی آفریقای جنوبی وجود دارد، تولید می شود. آزمایشات کلپاک روی گیلاس در Moldova، افزایش قابل توجهی در عملکرد و همچنین چندین مزیت دیگر از جمله رنگ و کیفیت میوه را نشان می دهد.

اثر کلپاک در حبوبات

اثر کلپاک در حبوبات

کلپاک یک محرک رشد طبیعی از عصاره جلبک اکلونیا ماکسیما که از بالاترین میزان هورمون رشد اکسین و سیتوکینین است. در این ویدیو تاثیر کلپاک بر روی حبوبات را بررسی می کنیم با ما همراه باشید

کلپاک روی برنج

کلپاک روی برنج

کلپاک حاوی جلبک دریایی اکلونیاماکسیما با میزان اکسین و سیتوکینین بالا که جهت تحریک رشد ریشه، بهبود جوانه زنی و رشد ریشه، افزایش پنجه زنی و تعداد خوشه، افزایش عملکرد محصول، افزایش وزن هزاردانه، کاهش ورس و همچنین غلبه بر تنش ­های محیطی و غیرمحیطی در محصول برنج می شود.

تست پخش شوندگی اسپری فیکس روی برگ موز

تست پخش شوندگی اسپری فیکس روی برگ موز

تست پخش شوندگی اسپری فیکس روی برگ موز روی سطح برگ موز، آب به تنهایی بصورت قطره ای باقی می ماند با اضافه کردن اسپری فیکس به آب، میزان پخش شوندگی بسیار بیشتر می شود

تست کلپاک روی پیاز

تست کلپاک روی پیاز

کلپاک حاوی جلبک دریایی اکلونیاماکسیما با میزان اکسین و سیتوکینین بالا که جهت افزایش رشد ریشه، حجم غده پیاز، بهبود جذب مواد مغذی، توسعه بیشتر ساقه، بهبود فتوسنتز، افزایش اندازه پیاز، افزایش باردهی محصول در پیاز می شود.

 اثر کلپاک بر روی پسته

اثر کلپاک بر روی پسته

در این محتوا به بررسی اثر کلپاک بر روی پسته میپردازیم. کلپاک عصاره جلبک دریایی است که برای افزایش حجم ریشه، افزایش جوانه زنی دانه گرده، افزایش محصول، کم کردن اثر استرس های محیطی، افزایش تعداد و رنگ و اندازه و قند میوه و ... در محصولات مختلف استفاده میگردد.

سفیدک داخلی خیار

سفیدک داخلی خیار

ویدئو سفیدک داخلی خیار، منطقه بیضا، روستای تنگه خیاره